تعمیر یخچال در منزل «مشهد»

ما تبلیغ نمی‌کنیم بلکه ثابت می‌کنیم که در راستای مشتری‌مداری و رضایت مشتری، تعمیر یخچال در منزل مشهد و رفع نقص را در کوتاه‌ترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت همراه با پشتیبانی به‌موقع و سریع انجام می‌دهیم. تعمیر یخچال در منزل مشهد خدمتی از صامکو سرویس مشهد جهت رفاه حال مشتریان عزیز می‌باشد.

تعمیر یخچال در منزل مشهد

 

هزینه تعمیرات چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه تعمیر یخچال در منزل مشهد باتوجه به نوسانات قیمت قطعات اورجینال و تعمیرات قطعات دیگر که مرتبط با قطعه معیوب است، متفاوت است. بعضی از عوامل تاثیرگذار در هزینه تعمیرات یخچال برای شما لیست می‌شود تا به صورت اجمالی با این عوامل تاثرگذار آشنا شود:

  • یخچال شما قدیمی یا جدید است؟
  • یخچال شما صنعتی یا خانگی است؟
  • برند یخچال و نوع مشکل چیست؟
  • عیب‌یابی، تعمیر یا تعویض قطعات
  • رفت و آمد تعمیرکار و مدت زمان صرف شده

کیفیت تعمیرات، خدمات و هزینه‌های دریافتی توسط تعمیرکاران صامکو سرویس مشهد زیر نظر اتحادیه می‌باشد. در صورتی که نسبت به هزینه دریافتی اعتراضی دارید می‌توانید با اتحادیه یا مدیریت سایت از بخش ارتباط با ما، گزارش خود را با ما در میان بگذارید.

استفاده از کادر مجرب و مورد اطمینان و معتمد جهت تعمیر یخچال و لباسشویی برای همشهریان عزیز مشهدی در اسرع وقت و با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود. تعمیر یخچال در منزل مشهد توسط صامکو سرویس مشهد با گارانتی انجام می‌شود. همچنین تعمیر لباسشویی در منزل توسط کادر ما به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان قابل انجام است.

جهت اطلاع از قیمت‌های خدمات تعمیر یخچال در منزل مشهد  برای هریک از برندهای زیر با ما تماس بگیرید. کیفیت و هزینه مناسب شعار همیشگی ماست. برای مشاوره و انجام تعمیرات با ما تماس بگیرید.

نصب یخچال | تعویض فیلتر | تعویض فن موتور | شستشوی کامل مدار | تعویض لاستیک درب یخچال | تعویض ترموستات یخچال | رگلاژ درب یخچال | تعویض دیفراست | تعویض فن داخل یخچال | تعویض رله و اورلود یا خازن | تعمیر یخساز یخچال | تعمیر آبسردکن یخچال | تعویض فن ساید بای ساید | تعویض کمپرسور یخچال | تعویض لولای درب یخچال | نصب و یا سرویس یخچال ساید بای ساید | تعویض مگنت | تعویض موتور دمپر

تعمیرات یخچال در منزل

 

چرا باید تعمیر یخچال در منزل انجام شود؟

جابجایی وسائلی مانند یخچال و لباسشویی بخاطر سنگینی علاوه بر هزینه حمل و نقل گاهی باعث خرابی و ضربه خوردن به دستگاه می‌شود و چه بسا صدمات جبران‌ناپذیری در مسیر حمل و نقل به دستگاه وارد شود. لذا بهترین کار در زمان خرابی این وسیله سنگین و حیاتی، تعمیر آن در منزل است.

از طرفی بخاطر مشغله و نداشتن فرصت کافی ممکن است در تعمیر دستگاه و رساندن آن به تعمیرگاه سهل‌انگاری صورت گیرد که این خود عاملی برای خرابی‌های بیشتر و بدنبال آن هزینه‌های بیشتر خواهد بود. در چنین شرایطی نیاز به تعمیر یخچال یا لباسشویی در منزل بیشتر احساس می‍شود.

تعمیرکاران ما تمام قطعات مورد نیاز جهت تعویض قطعه معیوب را به همراه دارند. در صورتی که آن قطعه در دسترس نباشد، صامکو سرویس مشهد متعهد می‌شود در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به تامین قطعه و رساندن آن به دست مشتری اقدام خواهد نمود.

کدام برندها در تعمیر یخچال در منزل انجام می‌شود؟

ملاک‌های افراد در انتخاب برند یخچال متفاوت است و به یک سری عوامل شخصی، مکانی و حتی مالی و سلیقه‌ای بستگی دارد. طرح ظاهری، اندازه،کیفیت و قیمت یخچال از عوامل مهم در انتخاب وخرید یخچال هستند که مشتری با توجه به شرایط و بودجه خود آن را انتخاب می‌کند.

اینکه چه برندی بخریم که را در مقاله‌ای جداگانه به صورت کامل توضیح داده‌ایم. اما در نهایت هر مدل و مارکی که خریداری کرده‌اید قابل تعمیر است و صامکو سرویس مشهد تعمیر و سرویس آن را بخوبی انجام می‌دهد. لذا از این بابت جای نگرانی نیست.

لیست تعدادی از برندها:

تعمیرات یخچال‌ سامسونگ، یخچال ال‌جی LG، یخچال اسنوا، یخچال امرسان، یخچال هیمالیا، یخچال جنرال استیل، یخچال فیلور، یخچال نگین، یخچال سوزان، یخچال الکترواستیل، یخچال ارج، یخچال سینجر، یخچال سیلوان، یخچال سیلور، یخچال آیسان، یخچال نیکسان، یخچال فریجیدر، یخچال دوو، یخچال پارس، بکو، هیتاچی بوش، هایسنس، کنوود، هایر، فیلور، جنرال الکتریک و…

در ادامه خدمات صامکو سرویس مشهد جهت تعمیر یخچال در منزل برای شما همشهریان عزیز مشهدی به صورت خلاصه ذکر می‌شود. این موارد از پرتکرارترین مشکلاتی هست که ممکن است برای یخچال شما اتفاق بیفتد. پس ما همراه باشید.

برخی از نشانه‌های خرابی یخچال:

  • خاموش شدن کامل یخچال
  • صداهای زیاد و آزاردهنده و غیرعادی
  • از کار افتادن موتور (کمپرسور)
  • ایجاد برفک بیش‌از حد در یخچال
  • کم شدن سرمای داخل یخچال
  • جریان برق در بدنه و سطوح یخچال
  • صداهای اضافی در قسمت فیلتر تصفیه
  • عدم انجماد در قسمت فریزر
  • خرابی لاستیک درب یخچال
  • از کارافتادن یخساز و لامپ روشنایی
  • خدماتی که صامکو سرویس مشهد در تعمیر یخچال در منزل ارائه می‌دهد:
  • رفع صدای بیش از حد یخچال

صدای بلند یخچال حاکی از وجود نقص یا خرابی در یکی از قطعات یخچال است. (مثل خرابی رله استارت، شل بودن پایه‌های موتور، کم بودن شارژ گاز و…) تحت فشار بودن قطعه باعث ایجاد صدا می‌شود که با توجه به نوع صدا، عیب‌یابی راحت‌تر انجام می‌شود. (تجربه تعمیرکار در تشخیص نوع صدا خیلی مهم است)

اغلب اوقات وقتی صدای بلندی از یخچال به گوش می‌رسد نشان‌دهنده بار اضافی بر یکی از قطعات است. زمانی که قطعه‌ای به دلیل نقص کارکرد تحت فشار مضاعف باشد معمولا صدای بلندی تولید خواهد کرد. در این شرایط نوع صدایی که ایجاد می‌شود نیز می‌تواند در عیب‌یابی دستگاه موثر باشد. معمولا تعمیرکاران مجرب با توجه به نوع صدا تشخیص می‌دهند که کدام قطعه دچار نقص شده است.

صدای شرشر آب، صدای زوزه کشیدن موتور یخچال، صدای تق تق از قسمت موتور یخچال و یا صدای معمولی اما بلند یخچال، هر یک به دلیل خرابی یا شل بودن بعضی از قطعات است.

برد یخچال فریزر

 

تعمیر برد یخچال و در صورت نیاز تعویض آن

برد یخچال قطعه‌ای الکترونیکی می‌باشد که به عنوان مهم‌ترین و حساس‌ترین قطعه در یخچال شناخته می‌شود و در صورت خرابی یا سوختن، قسمت‌های اصلی یخچال مثل کمپرسور و فن یخچال از کار می‌افتند یا کارایی خود را از دست می‌دهند. بعداز تشخیص عیب برد، اگر قابل تعمیر باشد توسط تکنسین، تعمیر و در غیر این صورت با قطعه اصلی و اورجینال تعویض می‌گردد.

تعمیر یا تعویض موتور یخچال

موتور یخچال به عنوان اصلی‌ترین جزء در یخچال در صورتی که از کار بیفتد، دیگر یخچال هیچ کارایی نخواهد داشت و بالاجبار باید فوری نقص آن برطرف شود وگرنه بلا استفاده خواهد ماند. ممکن است نام کمپرسور را هم شنیده باشید که همان موتور یخچال است و تعمیر آن فقط از دست تعمیرکار برمی‌آید. (چه تعمیر و چه تعویض آن)

رفع مشکل مصرف بالای برق یخچال

موتور (کمپرسور) یخچال از پرمصرف‌ترین قطعات یخچال است. قطعا می‌دانید که موتور یخچال دائم درحال کار نیست و فقط زمانی استارت می‌زند که دمای یخچال بالا برود (گرم شود) در این زمان موتور برای پایین آوردن دما شروع به‌کار می‌کند تا دما به اندازه تنظیم شده توسط کاربر برسد و خاموش شود.

حال اگر سیم‌پیچ داخل موتور با مشکل مواجه شود، عملکرد موتور با اختلال مواجه می‌شود. در این حالت یا موتور از کار می‌افتد یا به‌صورت دائم کار می‌کند و باعث بالارفتن مصرف انرژی می‌شود. اگر متوجه مصرف زیاد برق و یا کار کردن دائمی موتور شدید، حتما با یک تعمیرکار مجرب مشورت کنید و از او برای رفع مشکل کمک بخواهید.

غیراز موتور ممکن است قطعات دیگر هم در مصرف بالای برق یخچال تاثیرگذار باشند. بررسی یک تعمیرکار حاذق منشا مشکل را مشخص می‌کند. شما می‌توانید برای گرم نشدن بیش ازحد یخچال چند کار ساده انجام دهید مثل: رعایت فاصله کافی یخچال با دیوار، بیس‌از اندازه درب یخچال باز و بسته نشود، غذای داغ داخل یخچال قرار ندهید و…

شارژ گاز در صورت نشتی یا خالی شدن

کار اصلی یخچال خنک نگه داشتن مواد غذایی داخل آن است و این خنکی به وسیله گاز یخچال تامین می‌شود. گاز یخچال ممکن است بر اثر ضربه یا فرسودگی اتصالات از بین برود. در صورت کم شدن یا نشت کامل، باید هرچه سریع‌تر نسبت به رفع ایراد و شارژ گاز اقدام شود. تعمیرکاران صامکو سرویس مشهد این نقص را به طور کامل در منزل برطرف می‌کنند.

رفع نقص و خرابی آبسردکن

یکی از اجزایی که در یخچال خصوصا در فصل گرما زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد، آبسردکن یخچال است. به همان اندازه هم استهلاک و خرابی بیشتری دارد. خرابی این قطعه یا قسمت از یخچال هم در منزل قابل رفع است. در صورتی که قابل تعمیر نباشد، قطعات شکسته یا معیوب با قطعه اورجینال تعویض می‌گردد.

رفع مشکل یخساز

 

تعمیر و رفع عیب یخساز

بعضی از یخچال‌ها دارای یخ‌ساز داخلی هستند که تهیه یخ را برای ما راحت می‌کنند. احتمال خرابی این قطعه در صورت استفاده زیاد دور از انتظار نیست. تعمیر یا تعویض فوری آن ضروری نیست و خللی در کاردکرد عمومی یخچال ایجاد نمی‌کند اما در صورتی که مورد نیاز شماست باید رفع نقص شود.

تعمیر یا سرویس و شستشوی کندانسور

کندانسور نقش رادیات را در یخچال به عهده دارد. گرما را از یخچال دفع می‌کند و باعث می‌شود در ایجاد سرما اختلالی از جهت گرم شدن ایجاد نشود. اگر کندانسور خراب شود، سرمای یخچال کم می‌شود و به موتور فشار وارد می‌شود یا بکلی یخچال سرد نمی‌شود.

تعمیر درب یا تسمه درب یخچال

گرچه درب یخچال به ندرت خراب می‌شود اما خرابی تسمه آن نسبت به درب بیشتر است. در هر ضورت اگر این خرابی باعث ورود هوای محیط به داخل یخچال شود، باید نسبت به تعمیر یا تعویض آن اقدام شود. ورود هوا به داخل یخچال باعث گرم شدن و فشار بیشتر بر موتور یخچال می‌شود.

تعویض فیلتر تصفیه یخچال

فیلتر یکی از قسمت‌های مهم و مصرفی یخچال می‌باشد. این قطعه باید به صورت منظم و در فواصل مشخص تعویض گردد وگرنه باعث مسدود شدن لایه‌های داخلی آن و موجب نشت آب از یخچال می‌شود. اگر انسداد فیلتر با تمیز شدن رفع نشود باید توسط تعمیرکار تعویض گردد.

برطرف کردن نشتی آب یخچال

نشتی آب از یخچال دلایل متفاوتی دارد مثل: خرابی هیتر یخچال، وجود ایراد در قسمت یخساز، عدم آب‌بندی صحیح شیر ورودی یا تخلیه آب یخچال و… نشتی آب در یخچال باید هرچه سریع‌تر برطرف شود تا باعث بوجود آمدن مشکلات بیشتر نشود.

تعمیر برفک یا یخ‌زدن فریزر یخچال

از مشکلات متداول و شایع در یخچال، یخ‌زدگی یا ایجاد برفک می‌باشد. وقتی این مشکل در دستگاه بوجود آید ممکن است درب یخچال بخوبی بسته نشود. ضمن اینکه دمای دستگاه بالا می‌رود و سیستم سرمایس با مشکل مواجه می‌شود.

از عواملی که باعث ایجاد برفک می‌شود می‌توان به پاره یا تاب برداشتن (از دست دادن حالت) لاستیک دور درب یخچال، باز و بسته کردن زیادِ درب یخچال، باز گذاشتن درب یخچال به مدت طولانی و پر کردن یخچال از مواد غذایی بیش از ظرفیت اشاره کرد.

ازبین بردن بوی بد یخچال

اگر بوی بد یخچال ناشی از خراب شدن مواد غذایی نباشد، باید علت آن را در قطعات یخچال جستجو کنید. خرابی فن یا موتور یا رله استارت باعث ایجاد رطوبت و بویی شبیه به بوی ماهی می‌شود. نشتی گاز یخچال باعث بویی خاص می‌شود و به مشام رسیدن بوی سوختگی از یخچال هم به دلیل گرم‌شدن سیم‌کشی برق یخچال می‌باشد.

تعمیر تغییر دمای یخچال

وقتی قطعه‌ای از یخچال خراب می‌شود، با توجه به خرابی دمای یخچال یا زیاد می‌شود یا کم که در هر صورت باعث بروز مشکلاتی در کارکرد یخچال می‌شود. دمای بالا باعث انجامد بیش‌ازحد و دمای پایین موجب فاسد شدن مواد غذایی را می‌شود. در هرصورت این مشکل باعث خرابی قطعات یخچال (خصوصا موتور یخچال) می‌شود.

تعمیر سیستم دیفراست یخچال

دیفراست نکردن یخچال یکی مشکلاتی‌ست که در یخچال بوجود می‌آید. زمانی که یخچال دیفراست نکند، سرمای داخل یخچال کاهش پیدا می‌کند و در نتیجه باعث خراب شدن مواد غذایی می‌شود. رفع این مشکل توسط تعمیرکار انجام می‌گیرد. (علت دیفراست نکردن یخچال)

رفع ارورهای یخچال

زمانی که یخچال دچار نقص شود پیغام خطا در صفحه نمایش ظاهر می‌شود. این پیغام به صورت کد می‌باشد که این کد خطا نشانگر خطایی خاص در یخچال است. بعضی از این خطاها مربوط به یک مشکل سطحی و جزئی و بعضی نشان‌دهنده مشکلی جدی در یخچال می‌باشد.

در صورت مشاهده کد خطا می‌توانید با توجه به برند یخچال خود از راهنمای کامل با عنوان: «لیست کامل کدهای خطا و ارور یخچال و یخچال فریزر» استفاده و مشکل را رفع نمایید. اگر مشکل برطرف نشد، جهت عدم آسیب به باقی قطعات حتما با یک تعمیرکار مشورت نمایید.

سرویس یخچال

 

انجام کامل سرویس یخچال

یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های تعمیرات یخچال و کارکرد بهتر آن، سرویس دوره‌ای این وسیله پرکاربرد و ضروری می‌باشد. صامکو سرویس مشهد سای بای ساید یا یخچال فریزر شما را کاملا تخصصی سرویس می‌کند. ( تعمیر یخچال در منزل مشهد )

بازدید و سرویس دستگاه شما شامل: موتور یخچال، فیلترهای تصفیه، آبسردکن، یخساز، کویل‌ها، تمیز کردن کویل کنداسور، شستشوی کمپرسور و بررسی اتصالات، تراز یخچال به صورت صحیح و… می‌شود. ما بعداز بازدید توصیه‌ها و اقدامات لازم را به بهترین نحو انجام می‌دهیم.

عیب‌یابی مشکلات یخچال یا ساید بای ساید

زمانی تعمیر بخوبی و دقیق قابل انجام است که عیب‌یابی دقیق صورت گیرد. اگر یافتن مشکلات درست انجام نشود، تعمیرات هم ناقص بوده و نقص دستگاه به‌صورت کامل رفع نمی‌شود. پیدا کردن عیب اصلی فقط از یک تعمیرکار زبده و باتجربه برمی‌آید.

تعمیرکاران صامکو سرویس مشهد ضمن عیب‌یابی دقیق و اقدام در جهت رفع عیب، فاکتور معتبر هزینه‌های تعمیرات و خرید قطعات دستگاه شما را به صورت شفاف تقدیم شما می‌کنند.

چند توصیه مهم صامکو سرویس مشهد

در پایان چند توصیه که براساس تجربه و اصول نگهداری یخچال برای شما آماده کرده‌ایم ارائه می‌دهیم.

  • از نگهداری غذای گرم داخل یخچال بپرهیزید.
  • از نگهداری بیش‌از حد مواد غذایی در یخچال بپرهیزید.
  • سرویس دوره‌ای را به‌صورت منظم انجام دهید.
  • دمای دستگاه متناسب با فصل تنظیم کنید.
  • داخل و خارج یخچال را همیشه تمیز نگه‌دارید.
  • درب یخچال را مکرر باز و بسته نکنید.
  • بیش از اندازه درب یخچال را باز نگذارید.
  • برفک‌زدایی را همیشه به‌موقع انجام دهید.
  • تعویض فیلتر تصفیه آب را در زمان مناسب انجام دهید.
  • تعمیر و خرید قطعات را به تعمیرکار محرب واگذار کنیم.

رعایت موارد مذکور بروز مشکلات را کاهش و از صرف هزینه‌های بیشتر جلوگیری می‌کند. یکی از خدمات دیگر صامکو سرویس مشهد تعمیرات لباسشویی در منزل می‌باشد که می‌توانید برای کسب اطلاعات روی لینک زیر کلیک نمایید.

پاسخ به چند سوال متداول:

تعمیر، سرویس و نصب یخچال در منزل | تعمیر، سرویس و نصب لباسشویی در منزل

هزینه خرید قطعه غیراز اجرت است. درصورتی که تعمیرکار قطعه‌ای خریداری کند، هزینه آن برعهده مشتری می‌باشد. تعمیرکار ملزم به ارائه فاکتور لوازم خریداری شده است.

صامکو سرویس مشهد تمام برندهای داخلی و خارجی را تعمیر می‌کند. برندهایی مثل:

سامسونگ، ال‌جی، اسنوا، امرسان، هیمالیا، الکترواستیل، نیکسان، دوو، جنرال استیل و… توسط ما تعمیر می‌شود.

قدیمی یا جدید بودن یخچال برای ما فرقی ندارد و در صورتی که قابلیت تعمیر داشته باشد یا قطعه معیوب در بازار موجود باشد نسبت به تعمیر آن اقدام می‌شود.

تعمیر یخچال در منزل مشهد توسط صامکو سرویس مشهد قابل انجام است. اگر قطعه‌ای نیاز به تعمیر در کارگاه داشته باشد، قطعه از دستگاه جدا و در کارگاه زیر نظر متخصصین ما تعمیر می‌شود و در صورت نیاز و غیرقابل تعمیر بودن تعویض می‌شود.

اگر یخچال عمر طولانی ندارد و فرسوده نشده باشد و به صورت متعدد نیاز به تعمیر نداشته باشد، انتخاب درست می‌تواند تعمیر آن باشد. اما اگر مکرر خراب می‌شود و نیاز به تعمیر و تعویض قطعات پیدا می‌کند، بهتر با یک یخچال نو تعویض شود.

اگر عیب‌یابی توسط تعمیرکار ما انجام شده و شما به هر دلیلی مایل به تعمیر یخچال نیستید، تعمیرکار فقط می‌تواند هزینه عیب‌یابی و رفت و آمد را دریافت نماید.

شما می‌توانید از طریق قسمت ارتباط با ما یا دکمه‌های تماس که در سایت ایجاد شده، با ما در تماس باشید و از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید.

تعمیرات تخصصی صامِکو سرویس

با متخصصان ما تماس بگیرید 📞

تعمیر یخچال فریزر و لباسشویی به تخصص و تجربه نیاز دارد. پیشنهاد می‌کنیم تعمیرات خود را به تعمیرکاران مجرب صامِکو سرویس مشهد بسپارید و از خسارات جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

تیم صامِکو سرویس مشهد با داشتن بهترین تکنسین­‌های تعمیر یخچال‌­فریزر و لباسشویی در برندهای مختلف و به صورت حضوری در خدمت همشهریان مشهدی می‌­باشد. تعمیر یخچال و لباسشویی در منزل خدمتی است که برای راحتی همشهریان عزیز از جانب ما ارائه می‌گردد.
خدمات ما دارای ضمانت بوده و در صورت نیاز به تعویض، از قطعات اصلی شرکتی استفاده می­‌شود. قطعات اصلی از نمایندگی مجاز یخچال و لباسشویی (از تمام برندها) در مشهد و در صورت نیاز از شرکت اصلی تهیه می‌شود.